۱۳۸۶/۱۰/۰۲

يك عكس ديگر از امازاده ابراهيم علي


دوستان بسيار عزيزم باز هم سلام

خيلي عجيبه ، اول بايد يك نظر در يكي از كامنت ها بگذارم تا بتوانم پست جديد قرار دهم.

قبلا" از اين امام زاده برايتان عكس گذاشته ام اما اين عكس از نمايي بسيار نزديك تر است و زمان اين عكس هم مربوط ميشود به اواسط ارديبهشت ماه همين امسال.

امام زاده ابراهيم علي در بخش پايين طالقان واقع در روستاي تكيه ناوه قرار دارد و خود اين روستا در پاي كوه زيباي زردِ كمر چون كمربندي سبز ساليان دراز است كه پا برجاست. اراضي اين روستا چشم انداز هاي بسيار زيبايي به چندين روستاي پايين طالقان از جمله سوهان و كش و لهران دارد. و اما بيشتر از خود امام زاده : مكان اين امام زاده تقريبا" در وسط اين روستا قرار دارد و تا آنجا كه بنده اطلاع دارم ابراهيم علي پسر حضرت اباالفضل است كه محل دفن پسر ديگر اين حضرت با نام عبداله در امام زاده عبداله واقع در محله جي بالاتر از سه راه آذري تهران است..

امام زاده ابراهيم علي هر ساله در مراسم مختلف اسلامي پذيراي زوار زيادي از روستاهاي همجوار و استان تهران ميباشد. و نزديك ترين روستاها به تكيه ناوه دو روستاي شهراسر و عاليسر (عاليسرا) ميباشد كه هر دو دنج و زيبا هستند اما از زيبايي و دنجي روستاي بسيار كوچك عاليسر هرچه بگويم كم گفته ام.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.