۱۳۸۶/۰۱/۱۳

تصاويري از طالقان و روستاي ميناوند

سلام
به عنوان يه بلاگر و يه عكاس تجربي تصميم گرفتم اولين پست و يادداشتي كه در وبلاگ عزيز و نگار مي ذارم دو عكسي باشه كه در خردادماه سال قبل از روستاي ميناوند و سد طالقان گرفتم.


اين عكس رو خيلي دوست دارم. ابرهاي زيبايي كه در آسمان روستاي ميناوند طالقان با رنگ بندي هاي شون يكي از بكرترين تصاوير رو بر كوههاي برفي البرز خلق كردند.

اين هم يك عكس ديگه از طيف نوري كه غروب خورشيد روي آبهاي سد طالقان ايجاد كرده.
اين عكس ها اواسط خردادماه سال قبل گرفته شده!
اينجا مي تونيد عكس هاي ديگه من رو ببينيد كه البته تعدادي از اونها به طالقان اختصاص داره : (كليك كنيد)

۳ نظر:

ناشناس گفت...

خانم ميناوند عزيز

عكس‌هايتان بسيار زيباست. راستش فكر كنم هر كه اين عكس‌ها را ببيند تصميم بگيرد يك ويلايي آن طرف ها بسازد!
پيروز باشيد
نوشيد محمودي

samimi گفت...

سلام خانم میناوند,
امیدوارم خوب و خوش باشید و سال نو مبارک.
عکس ها خیلی قشنگ هستند. من از عکس پایینی بیشتر خوشم اومد.
راستی نمی‌دونم شما چقدر به فتوشاپ وارد هستین ولی من مدتی پیش توی شبکه (الان یادم نیست کجا) یک مقاله‌ای دیدم که یاد می‌داد چطوری می‌شه کنتراست رو توی عکس متعادل کرد که خیلی به درد عکس‌های اینجوری می‌خوره. چون فکر می‌کنم اگر توی این عکس دریاچه کمی روشنتر بشه بدون این که آسمامان را هم به همراهش روشنتر کنیم عکس خیلی قشنگتر بشه.
اگر خواستید من مقاله رو براتون بفرستم.

مهدي حاجيان گفت...

سلام
عكس هاي زيبايي هستند
مخصوصا" عكس بالايي كه در اون كاملا" ميشه عمق رو حس كرد.
منتظر عكس هاي ديگر شما هستيم
با سپاس

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.