۱۳۸۶/۰۷/۰۷

چند عكس ا ز كشرود









اين عكسها پائيز 85 توسط خواهرم گرفته شده است
همچنين لازم به ذكر است كشرود بين سوهان و كش قرار دارد

۳ نظر:

samimi گفت...

خانم مشایخ،
دست شما درد نکند. این عکس سومی (از بالا) خیلی زیبا و اصیل است. من را حسابی یاد ایام جوانی انداخت. بادش به خیر، آنوقت‌ها هنوز با قاطر از شهرک به دنبلید می‌رفتیم:))
فکر نمی‌کنم همشهری‌های جوانتر خیلی از طالقان آن موقع تصوری داشته باشند.
آن عطر و بوی مخصوص طالقان که در نوشته پایین گفتید هم متاسفانه روزبروز کمتر می‌شود.

مهدي حاجيان گفت...

باز هم سلام
بنده هم در مورد عكس سوم همين نظر را دارم، بسيار زيباست و به خاهرتان تبريك ميكويم براي اين حس زيبا
بنده يك بار به كش رود آمده ام، آن هم با پاي پياده .به خاطرم هست اولين روز فروردين سال 73 شمسي كه پدر بزرگم در شهراسر فوت شده بودند و جاده هم به دليل بارندگي خراب بود به همين دليل ماپياده به سمت شهراسر راه افتاديم . از آرموت به سمت سوهان و دره كش رود. بسيار زيبا و مهم تر از آن دنج بود.

یحیی کیان گفت...

سلام
عکسهايی که توسط خواهر شما گرفته شده است بسيار زيبا هستند من تا به حال به کشرود نرفته ام اميدوارم بتوانم به زودي به آنجاهم بروم ضمناً از توجه شما به عکسهايي که فرستاده ام بسيار سپاسگذارم

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.