۱۳۸۶/۱۰/۰۱

خلاصه.... شد


خلاصه بعد از مدت ها تونستم كه بيام داخل و براتون پست جديد بذارم. مدتي بود كه هركاري ميكردم نميتونستم پست جديد بگذارم

اين عكس مربوط به فروردين سال 86 هست اما بيشتر از فصل بهار فصل پاييز رو به ياد آدم مياره و مكان اين عكس هم جايي است با اسم گز دره از اراضي روستاي آرموت تكيه كه در گذشته طبيعت بسيار بكر و زيبايي داشت.

اميدوارم خوشتون بياد

۴ نظر:

ناشناس گفت...

من به جاي عكس ضربدر ميبينم.خوشحال ميشوم دوباره ارسال كنيد

ناشناس گفت...

عكس به شكل درست ديده مي‌شود.

مهدي حاجيان گفت...

جناب آقاي قاسمي
بنده هم عكس را درست ميبينم
از رايانه ديگر هم امتحان كردم درست بود. كليك راست روي ضربدر و انتخاب گزينه show picture را امتحان كرده ايد؟

ش. مشايخ گفت...

اين عكس من را به ياد قسمتي از جاده قبلي پائين طالقان مي اندازد كه قبلا به موازات شاهرود بعد از پلي قديمي كه هميشه در ابتداي بهار به زير آب مي رفت و درادامه به قسمت سد قديمي و مسير روستاهاي شهراسر و سوهان بود به آن قسمت(سگ دشت)مي گفتند با كسره گاف در كلمه سگ فكر كنم علت آن هم اين بود كه بدون استثنا همه ماشينها در زمستان و اوايل بهار در گل چسبناك آن گير مي كردندو رفت و امد بسيار مشكل بود. به گمانم هيچوقت آن ناحيه روي آسفالت به خود نديد تا اينكه بالاخره كاملا به زير آب سد جديد رفت.

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.