۱۳۸۶/۱۲/۱۶

عکس پاییزی

این عکس را پاییزگرفتم .

۲ نظر:

مهدي حاجيان گفت...

يه بار نظر ارسال كردم ولي درج نشد، نوشته بودم كه عكس خيلي قشنگي هست مخصوصا" از لحاظ نور، ولي اي كاش سر لنز رو يه كم به طرف بالا ميچرخوندي تاسر درخت تبريزي ها هم داخل كادر قرار ميگرفت و در اين صورت يه خورده بيشتر از شاخ و برگ درختي كه زيرش ايستادي (درخت گردو هست فكر كنم! اينطور نيست؟) تو عكس نمايان ميشد كه واينطوري عكسي دو بعدي داشتي كه فاصله رو ميشد توش حس كرد.

محمد حسن قاسمي گفت...

راهنمایی خوبی کردی . ممنونم .آن شاخه ها برای دو درخت سیبی است که در خارج از کادر هستند و کمی درون کادر افتاده اند. یک درخت سیب در سمت راست پایین عکس مشهود است. به خاطر همان دو درخت سیب سر لنز را پایین گرفتم. البته من اصلا حرفه ای عکس نگرفتم و اصلا از اصول آن سر در نمی آورم. باز هم از راهنماییت ممنونم.

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.