۱۳۸۷/۰۲/۲۵

انواع خانه ها و سر پنا ه ها


فکر میکنید چرا در یکی دو سال اخیر فرم خانه ها از سنگ و گچ و آهن و سیمان به شکل هایی نظیر این تغییر یافته؟ در چند پست آینده نیز به معرفی گو نه های دیگر میپردازیم.

۶ نظر:

پارسا گفت...

چه جالب آقای قاسمی، این را از تخته ساخته‌اند یا مواد مخصوصی است؟ به نظر خیلی مناسب زمستانهای طالقان عایقکاری نشده.

ر. م. گفت...

شايد جنسشان از موادي باشد كه عايق باشد. گرچه به ظاهرشان نمي آيد.
البته اين خانه ها بيشتر ييلاقي است و احتمالاً كسي كه اين خانه ها را مي سازد، منظور نظرش نيست از زمستان طالقان هم لذت ببرد.

ش. مشايخ گفت...

معمولا خانه هاي پيش ساخته عايق كاري شده هستند و تازگي ها به خاطر سادگي در استفاده و مناسب براي مناطق زلزله خيز طرفداراني نيز پيدا كرده است.
چون اثرات مخرب آجر و ... بعد از زلزله بيشتر از اينجور خانه ها است.

محمد حسن قاسمي گفت...

من هم فکرکنم این خانه مختص ییلاق باشد. علاوه بر آنچه دوستان گفتند میتوان کاهش هزینه و سریع درست شدن رانیز اضافه کرد. قیمت یک ساختمان در همین حد و اندازه بیش از 20 - 30 میلیون تومان هزینه دارد. حال اینکه این خانه ها نهایتا 5 میلیون باشند. خلاصه این آدم هم به همان اندازه از هوای خوب طالقان بهره میبرد که کس دیگر 100 میلیون خرج کرده.ولی فکر نکنم در مقابل باد مقاوم باشد

محمد حسن قاسمي گفت...

راستی موادش مخصوص است. چیزی مثل پلاستیک چند لایه

پارسا گفت...

البته 5 میلیون که حتما بیشتر می شه. فکر کنم فقط همون آهنی که بکار رفته ده پانزده میلیون قیمتش است :)

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.