۱۳۸۸/۰۴/۰۹

زین همرهان سست عناصر دلم گرفت شیر خدا ورستم دستانم آرزوست


۵ نظر:

ش. مشايخ گفت...

آقاي قدسي منظورتون از اين همراهان سست عناصر من و اونايي هستيم كه ديگه دير به دير به وبلاگ سر ميزينم و تقريبا ديگه پستي هم نمي گذاريم؟

ناشناس گفت...

maybe

ناشناس گفت...

سلام
خوبید؟
من محمد غرقی هستم از زنجان
پدر بزرگ من طالقونی بود
خوشحالم که با شما آشنا شدم
خیلی مایلم باهاتون همکاری کنم
این شمارمه:::09355159446

مصطفي اميرخاني گفت...

با سلام و عرض احترام
خدمت همشهريان گرامي
... مطلبي با عنوان " گلهاي حسرت شهريور ماه خاطره دلتنگي ها " در وبلاگ نوشته ها آورده ام.
... لطفاً نظر دهيد.با تشكر
آدرس وبلاگ :
http://mostafaamirkhani.persianblog.ir

Unknown گفت...

انا لله و انا الیه راجعون
روحش شاد مرد بزرگ💔😔

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.