۱۳۸۸/۰۸/۲۷

چند عکس نسبتا بزرگ از بزکوهی طالقان





این چند تا عکس هم به درخواست دوستان....

۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. چقدر قشنگ هستند!!!!! اون بالایی که برگشته جلو دوربین ژست گرفته (-:
حالا چیزی ازشون هم شکار کردید؟ من جای شما بودم که دلم نمیامد دی:

Mohammad(MHJ) گفت...

خوشبختانه یا متاسفانه نه....
انقدر شگفت زده بودیم که بیشتر ترجیح دادیم از این منظره زیبا با گرفتن عکس و فیلم لذت ببریم...
تکنولوژی انقدر پیشرفت کرده که میشه شکار مجازی کرد با این دستگاه های wii که توی هایپراستار هم میفروشن...

ناشناس گفت...

اين عكس هاي زيبا من را ياد بزكوهي كوه شه در منطقه لهبري روستاي كرايي عليا در استان خوزستان بين اهواز و مسجدسليمان انداخت
روزگاري مردان اين روستا شكار را افتخاربزرگي مي دانستند.

سلمان.ب گفت...

سلام. من اهل روستای کرایی هستم/البته سفلی /.کنجکاو شدم بدونم شما کی هستید که به روستای ما سر زده اید ///

ناشناس گفت...

خیلی عالی بود

ناشناس گفت...

باسلام......
عکسهای جالبی هستند امااگراونارو شکارنکنندولی متاسفانه آدمایی پیدا
میشه که این کارو انجام میدن که فکرنکنم بشه اسمشونو گذاشت آدم ولی به
هرحال خوبن

باتشکر

ناشناس گفت...

واقعاقشنگ بود

ناشناس گفت...

سلام اناركي هستم.من خودم يك شكارچي قديمي هستم ميدونم چقدر زحمت كشيدين تا تونستيد از اين حيوانات عكس بگيريد خيلي سخته.ولي جالبترين صحنش اينه كه به طرف اونا شليك بشه و بيفتن روي زمين وبري بالا سرش. هيچي اندازه شكار زحمت ولذت نداره اما اشتباه نشه خيلي كم مثلاً سالي 2بار نهايتاً وحيوان نر وكهنسال باشه والان هم فصل خوبيه واسه اين كار. مهمترين موضوع اينه كه به بزكوهي نر بزرگ باساچمه زن(كمرشن) شليك نكنيد مخصوصا از راه دور چون زخمي ميشه وبعد از چند روز با زجر ميميره حتي الامكان گلوله زن باشه مثل برنو،مگنوم،قناسه و........خداحافظ.

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.