۱۳۸۹/۰۱/۰۱

سال نو مبارك

سلام
سال نو بر همه مبارك.

۵ نظر:

samimi گفت...

سلام خانم محمودان،
من هم نوروز را به شما و خانواده و همچنین به همه همشهری‌های عزیز تبریک عرض می‌کنم و سالی سرشار از شادی و موفقیت برای همه آرزومندم.

رسول ادیبی گفت...

بهاران خجسته باد

محمودان گفت...

سلام جناب صميمي
من هم عيد نوروز رو به شما و خانواده ي محترمتون تبريك ميگم، و براي همه ي همشهريا سال خوب و پر از شادي و سلامتي آرزو ميكنم.راستش ديدم كسي براي تبريك عيد توي وبلاگ مطلب نذاشت، فكر كردم شايد بخاطر برفي بودكه روز اول عيد همه جاي طالقان را فراگرفت.و حال و هواي بهار را عوض كرد، اما من به فال نيك گرفتم و ريزش برف رو نزول بركات خداوند تلقي كردم.
در هر حال سرافرازي و سربلندي طالقان عزيز آرزوي من دراين سال جديد است.اميدوارم دراين سال هرچند قدمي كوچك اما، به خدا نزديك تر شويم.

samimi گفت...

ممنون خانم محمودان،
پس بالاخره برف آمد! توانستید عکسی از طالقان برفی برامون بگذارید.
از قرار همشهری‌ها همه مشغول دید و بازدید هستند و فقط شما که برف گیر شده‌اید و ما که غریب افتاده‌ایم وقت می‌کنیم این جا سر بزنیم :)

Mohammad(MHJ) گفت...

سلام
سال نو شما هم مبارک...

http://pubinfo.persianblog.ir

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.