۱۳۸۷/۰۲/۰۸

باغ چال
















در این قسمت، به ارائه عکس هایی از یکی از مناطق که جزء محدوده دنبلید است میپردازم. باغ چال. دره ای سرسبز و آکنده از سبزی های کوهی و علی الخصوص نعناع . تصویراول یک آبشار کوچک است که خیلی زیبا هم هست. در تصویر دوم به نظرم لانه جانوری است که در زیر سنگ بزرگی لانه دارد. اما کی میتونه دست کنه تو لانش.در تصویرسوم یک جانور که خودش را به خوبی استتتار کرده مشخص شده.عکس ترشک را هم از همین منطقه گرفتم. فقط امیدوارم همه در حفظ طبیعت کوشا باشیم.

۴ نظر:

ر. م. گفت...

تصاوير زيبايي بود .
راستي شما اين آخوندك استتار شده را چه طوري ديده ايد؟؟؟
(البته فرهنگستان جديداً لغت راهبك !! را جايگزين آخوندك كرده!!)

پارسا گفت...

عکسهای قشنگی هستند. این تصویر وسطی هم احتمالا لانه روباه است ولی لانه هر حیوانی که باشد معلوم است که تازگی استفاده شده و چه بسا لیله‌هاش هنوز اون تو باشند:)
راهبک یعنی راهبه کوچک؟ پس لابد این ناقلا تغییر دین داده و مسیحی شده و ما خبر نداشتیم :)
البته من به اسم اذان گو هم شنیدم که اتفاقا خیلی بامسما است چون مرتب دستها (پاهای) جلوش را دم گوشش می‌گذارد انگاری که اذان می‌گوید.

samimi گفت...

آقای قاسمی به خاطر تصاویر زیبا از دیار ما دنبلیدی‌ها از شما تشکر می‌کنم :)
باغ چال جای قشنگی است. بخصوص اگر نان و پنیر با خودت ببری و همانجا آتشی درست کنی و چایی با طعم دود و آتش و نون و پنیر ونعنا و پونه‌های کنار آب ...
... به‌به! هوس طالقان کردم حسابی!

محمد حسن قاسمي گفت...

قابل شما را نداشت. واقعا که چای و نان و پنیر با نعناع این منطقه میچسبد. خوب شد دوستان نام جانور را اشاره کردند و ما هم یاد گرفتیم.

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.