۱۳۸۷/۰۳/۱۹

بهشت طالقان

يك ويدئو از طالقان برايتان مي گذارم، اميدوارم موفق به ديدنش بشويد. اگر براي ديدن آن دچار مشكل بوديد پيام بگذاريد تا يك ويدئوي ديگر را كه كم حجم تر است بگذارم ولي خوب كيفيت اين بهتر است.

۵ نظر:

نوشيد محمودي گفت...

آواز پرنده‌ها منو مي‌بره به آسمون آبي طالقون كه كم كم داره مي‌شه كيميا. كار ويديويت خوب است منتها با اجازه مي‌خواستم يك كم غر بزنم!
يك كم سرعت چرخش دوربين زياد است و هدفي هم در گرفتن تصوير ديده نمي‌شود. با يك كم دقت مي‌توني به تصويرها جهت بدهي و انسجام داشته باشه.
ولي واقعا دستت درد نكنه. مارو بردي طالقون.

samimi گفت...

به به! چه پلان شات قشنگی گرفته‌اید و ماشالله پرندگان هم برای موسیقی متن فیلم‌اتان سنگ تمام گذاشته‌اند.
خیلی لذت بردم و دست شما درد نکند خانم مشایخ که ما را هم با خود به طالقان بردید و البته چشم شما هم بعد از سه سال روشن و انشالله که آب ییلاق سازگار بوده باشد.
در فیلم پیداست که هوا ابری بوده باز و به نظر می‌رسد بعد از راه‌اندازی سد روزهای ابری در طالقان افزایش محسوسی داشته است.

ش. مشايخ گفت...

خانم محموي مرسي از راهنمايي شما اما اين فيلم را همسرم گرفته است همينطوري براي خودش و فيلمي را كه خودم گرفته بودم كيفيتش پائين تر بود ولي چون موبايل ايشان دوربين پنج مگاپيكسلي دارد كيفيتش بهتر بود از آن استفاده كردم.
و خدمت آقاي صميمي هم عرض كنم بله هوا ابري بود و باراني ريز و دلچسب هم مي آمد واقعا جاي همه تان خالي بود.

محمد حسن قاسمي گفت...

خیلی ممنون.

ر. م. گفت...

فكر مي كنم درختان، آسمان ابري و تبريزي هاي رقصان در يك كلمه زيبايي طبيعت، سوژه خوبي بوده است.

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.