۱۳۸۷/۰۴/۱۲

باز هم كمانگوش

سلام دوستان

تو اين پست براتون عكس كمانگوش را مي‌گذارم. و البته به مطلب قبلي هم اضافه خواهد شد.



پ.ن 1- مثل اين كه براي عكس گذاشتن در نوشته‌هاي قبلي دست ما كوتاه است. اگر مديران سايت لطف كنند .
2- راستي نام دوستاني كه به وبلاگ پيوسته‌اند سبب خوشحالي است و بسيار زيباتر مي‌شود اگر شروع به نوشتن كنند. شايد هم بد نباشد از سوي ادمين عضويت دوستاني كه مثلا به مدت سه ماه بدون فعاليت بمانند لغو شود! اين جوري يك كم باعث بشه كار را جدي‌تر بگيريم. حتا خود من كه سال به سال اين‌ورا پيدام مي‌شه :))

۸ نظر:

ش. مشايخ گفت...

1. اصلا فكر نميكردم دور و بر كمنگوش برگ هم باشه. چون تا اونجاييكه شنيدم تو كوه و در قسمتهايي كه هم كه شني است درمياد.
2. با اين عكس به شدت هوس خوردن كمنگوش كرده ام. (خانم نوشيد دل مردم را آب كردن اصلا كار خوبي نيست!! ؛)
3. پيشنهاد خانم نوشيد درباره حذف نام عضوهاي غيرفعال پيشنهاد خيلي خوبي است اميدوارم عزيزونگار به اين مطلب توجه كند.

Mohammad(MHJ) گفت...

این چند روز حسابی رعد و برق زده و تو کوه ها کمانگوش ها داره چشمک میزنه , هر کی زودتر بره برده ....

مهدي حاجيان گفت...

بنده هم با حذف اعضاي غير موثر موافقم اما با اين تبصره كه اعضايي حذف شوند كه تا به حال يك خط هم ننوشته اند نه اشخاصي كه از بدو پيدايش سايت عزيز و نگار كم و بيش فعال بوده اند!!!

مهدي حاجيان گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
عزیزونگار گفت...

سلام دوستان عزیز!
حذف کردن کار سختی نیست. ولی آن شعر شاعر را هم به یاد بیاورید که: دل شکستن هنر نمی‌باشد، تا توانی دلی به دست آر :)
و یا آن بیت معروف: هر کسی از ظن خود شد یار من ... (البته مصراع دومش در اینجا به کار نمی‌اید). یکی برای نوشتن و یکی برای خواندن و احیانا پیام گذاشتن و یکی هم شاید فقط برای اینکه دوست دارد اسمش در این لیست باشد عضو وبلاگ شده است، چه اشکالی دارد؟
در ضمن اگر می‌خواستیم به پیشنهاد خانم محمودی عمل کنیم خود ایشان خیلی پیشتر حذف شده بودند و دیگر نمی‌توانستند این پیشنهاد را اینجا بنویسند :)
ما البته خوشحالیم که ایشان و تک تک دوستان دیگر هستند و هر وقت که اراده کردند می‌توانند بنویسند و در هر حال وحودشان غنیمتی است...

معمولا تابستانها وب سایت ترافیک بیشتری دارد ولی بازدیدها بیشتر از سوی گردشگرانی است که خیال رفتن به طالقان را دارند و در گوگل اطلاعاتی در باب طالقان جستجو می‌کنند. خود طالقانی‌ها طبیعتا تابستان‌ها، وقتی امکان رفتن به طالقان را دارند می‌روند دنبال کمانگوش‌ها و وفتشان را برای سرکشی به وب سایت طالقان صرف نمی‌کنند :)
در ضمن ما خیال داریم صفحه‌ای مخصوص برای همین مسافران تهیه کنیم و در آن علاوه بر جمع آوری اطلاعاتی که اینگونه گردشگران احتیاج دارند نصایح و پند و اندرزها و یا بهتر بگوییم درددل‌های طالقانی‌ها را هم در آن بگذاریم. گاه دادن این گونه آگاهی‌ها و برانگیختن حساسیت این مسافران به حفظ محیط زیست به همراه طلاعات مفید تاثیر بسیار خوبی دارد و کمکی است جهت فرهنگ سازی گردشگران طالقان...که امیدواریم اعضای وبلاگ (و بخصوص خانم مشایخ‌ها) هم ما را در این راه یاری دهند. حالا مفصلتر در پست جداگانه‌ای در وبلاگ توضیح خواهیم داد.

ش. مشايخ گفت...

عزيز و نگار عزيز از اينكه با هوشياري و دورانديشي دقيق نسبت به نظراهاي ما واكنش نشان مي دهي خيلي خوشحالم.
و از اينكه خودم اينقدر شتابزده و احساسي نظرم را گفتم شرمنده شدم.

ر. م. گفت...

مدتی است سر نزده ام و تا حذف نشدم اعلام وجود کنم بد نیست:)
چقدر شبیه به گل هستند در لحظه اول دچار اشتباه شدم.
ولی تا آنجا که من می دانم کمنگوش در مناطق سنگلاخ در میاد و باید نسبت به خوردن قارچهایی که در چمنزار و مراتع درمیآید دقت بیشتری به خرج داد و با بلد این کار قارچ چید.

ر. م. گفت...

راستي
چندي پيش داشتم كتاب طالقاني سرود را مجددا مي خواندم. احتمالاً لازم به يادآوري نيست و مي دانيد كه مجموعه سروده هاي آقاي صالحي (اهل سوهان) است. به موضوعي برخوردم ...
آنكه ايشان هم از كلمه "كمنگوش" استفاده كرده اند.

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.