۱۳۸۸/۱۲/۲۶

با سلام
بنده تصمیم داشتم با جمعی از دوستان 2 3 روی از عید را در طالقان بگذرانیم اما متاسفانه هیچگونه اطلاعی درباره این منطقه ندارم این بود که اینجا مطرح کردم
می خواستم بدونم که در عید وضع آب و هوا در طالقان ا چگونه است؟ آیا قابلیت برپایی چادر در آنجا وجود دارد یا سرد است و بارندگی زیاد؟
و سوال دوم بنده اینکه در عید شلوغی آنجا چگونه است؟ آیا می توان جای دنج و خلوتی را یافت؟
و سوال سوم و آخر بنده اینکه آیا امنیت لازم در آنجا برای پرپایی چادر وجود دارد؟
با تشکر از دوستان

۵ نظر:

ادیبی گفت...

دوست گرامی اصلا فکر چادر زدن نکنید!! بارندگی زیاد نیست ولی هوای طالقان تا دوماهه بعداز عید هم هنوز سرد است!!!

نوشيد محمودي گفت...

سلام دوست عزيز
مقدمتان به طالقان گرامي است. و اما چند نكته:
1. همان طور كه دوستمان آقا/ خانم اديبي كفتند هواي طالقان سرد است وشب هاي آن بسيار سرد مي‌شود. البته در سال جاري هوا كاملا غير قابل پيش‌بيني است. چنان كه در اسفند با هواي 35 در تهران روبه‌رو هستيم.
2. به نسبت شهرهاي شناخته شده در ايران طالقان خلوت‌تر است و شما مي‌توانيد با آرامش بيش‌تري روزهاي نوروزي را آن‌جا بگذرانيد.
3. در كنار شهرك و يا روستاها امنيت برقرار است و در فضاهاي بسيار دور غيرقابل پيش‌بيني. يك زماني امنيت طالقان آن‌قدر بالا بود كه مردم بي‌ آن‌كه در خانه را قفل كنند بيرون مي‌رفتند...
4. به عنوان يك طالقاني از خودم؛ شما و ديگر مهمانان گرامي در خواست مي‌كنم كه طبيعت را پاس بداريم و فضاي زيباي آن را با بي‌توجهي آلوده نسازيم.
5. هر كجا باشيد برايتان سالي نكو و سرشار از تن‌درستي و شادماني آرزومندم.

Unknown گفت...

شرمندم که مجدد سوال می کنم اما مضاف بر سوالات بالام حالا که آقا/خانم ادیبی می فرمایند فکر چادر رو هم نکنم آیا در عید مسافرخانه ,سوئیت و یا هتل به اندازه کافی در منطقه وجود دارد؟ به قدری هست که بدونم رزرو قبلی در آنجا به راحتی جایی را پیدا کنیم؟
باز هم تشکر

رسول ادیبی گفت...

دوست گرامی فکر می کنم دیگر به مسافرت رفته باشید و امید که خوش گذشته باشد. ولی در شهرک طالقان هم مسافرخانه و هم هتل با سویت‌های جداگانه موجود است و اگر هوا گرم شد محلی هم برای چادر زدن در کنار شاهرود هست که بخشی از همان هتل هست که هم امنیت بیشتری دارد و هم می توانید از امکانات هتل هم استقاده فرمایید. در روستاهای نزدیک به جاده اصلی هم اغلب مسافرخانه یا اتاق خالی پیدا می کنید.

Mohammad(MHJ) گفت...

من هم توصیه میکنم اصلا نری چون وارد نیستی اذیت میشی

http://pubinfo.persianblog.ir

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.