۱۳۸۷/۰۲/۲۹

تصاویری از دیزان، نویز، آئین کلا، وشته





۱۰ نظر:

ش. مشايخ گفت...

من نميدانستم لهران اينقدر زيباست.
از روستاهايي است كه به آبادي پدرم نزديك است و اسمش را خيلي شنيده ام ولي هيچوقت نديده بودمش.

پارسا گفت...

عکس‌های خیلی قشنگی هستند ولی آقای علیا این عکس‌ها رو که یک بار گذاشته بودید؟!

ش. مشايخ گفت...

حق با آقاي پارساست ولي در زير عكسها ايندفعه اسم روستاها نوشته شده است كه خوب خيلي هم ريز است و من بعد از پيام بالايي شك كردم كه آن اصلا لهران هست يا نه؟!

پارسا گفت...

خانم مشایخ پای عکس دیزان نوشته و واقعا جای قشنگی است.

محمد حسن قاسمي گفت...

به به

ر. م. گفت...

من هم نمي توانم نام روستاها را خوب ببينم هركس خواند بگويد من هم بدانم

عزیزونگار گفت...

1- دیزان
2- نویز
3- آئین کلا
4- وشته

ر. م. گفت...

از آقاي عليا هم ممنون كه با نوشتن محل عكس گرفتن ما رو از زيبايي هاي نديده طالقان بي نصيب نگذاشت.

امیر محمد ادیبی دیزانی گفت...

سلام در صورت نیاز حاضرم عکسهایی از طالقان (گردنه ابراهیم آباد تا گردنه حصار چال مازندران )براتون ارسال کنم تا کرک و پر بریزم .(شوخی بود ،من کوچیک همه بر و بچ طالقانم هستم.09122684661-09371531524منتظر تماستون میمونم.

مهسا گفت...

سلام عکس های زیبا تر از دیزان را در این آدرس ببینید.
www.dizon.blogfa.com

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.