۱۳۸۷/۰۲/۲۲

همكاري جمعي

متاسفانه در چند روز اخير به جز 3 ، 4 نفر از اعضاء خبري از بقيه دوستان نيست، روزي چند بار به وبلاگ سر ميزنم اما هر با ر
فقط اسامي چند نفري خاص را ميبينم كه فعال هستند.
براي رسيدن به هدفمان كه زنده نگاه داشتن فرهنگ غني طالقان است همكاري جمعي لازم است.
بعنوان فرزندي كوچك از اين سرزمين بزرگ پيشنهاد ميكنم حضور خود را پررنگ تر كنيد.

۷ نظر:

ر. م. گفت...

دوستان حتي با نوشتن يكي از لغات طالقاني از هزاران كلمه موجود، مي توانند در زنده نگهداشتن اين زبان رو به زوال سهيم باشند و مرگ آن را به تاخير اندازند.

پارسا گفت...

خوب شما خانم مشایخ‌ها ظاهرا ولایت بوده‌اید و پر از انرژی برگشته‌اید و غوغا کرده‌اید این چند روز.
البته ما هم آهسته، اما پیوسته در خدمت هستیم :)

محمد حسن قاسمي گفت...

واقعا که همینطوره . اولین تشویق های آقای پارسا را یادم هست.اگه فردا شدم وبلاگ نویس نمونه و گفتند مشوقت کی بوده میگم مشوق من آقا ی پارسا بوده. شاید مطلبی در پست نمیذارن اما وقتی نظر میدن روحیه هم میدن . سایر دوستان نیز هم. اگر توجه کرده باشید من حتی اگر در مطلبی جای نظر دادن نباشد یه چیز نوشتم که دلخوشی بیاره. حتی شده برای مطلب خودم هم که دیگران نظر ندادن چیزی نوشتم. خلاصه نظر دادن ولو بی ربط یعنی آقا من دیدم .

ر. م. گفت...

دوستاني كه پست مي كذارند و دوستاني كه نظرمي دهند، به نظر من هر دو فعال به حساب مي آن.

ش. مشايخ گفت...

منظور من هم الزاما post گذاشتن نبود همين نظراتي كه به قول دوستان يعني من هم ديدم ديگران را دلگرم ميكند اما اين احساس كه آدم فكر كند براي خودش يا حداكثر دو سه نفر مي نويسد حداقل براي من دلگرم كننده نيست.
راستي چطور مي توانيم تبليغ سايت و وبلاگ را براي همشهريان بكنيم؟

عزیزونگار گفت...

سلام به حضور همشهری‌ها!
البته اصل حرف‌ها را دوستان زدند. بعضی اصولا دستی به قلم ندارند ولی کاش فقط نظر کوتاهی هم بگذارند که نشان بدهد نوشته را خوانده‌اند.
اما تکروی هم یکی از خصایل ما طالقانی‌ها است. اگر کسی طالب کار جمعی، (حال در هر زمینه‌ای) در میان همشهریان باشد، باید با خود صبروحوصله بسیار به ارمغان بیاورد و منتظر نتایج سریع نباشد. اینطوری زود ناامید نمی‌شود و در طول زمان هم بی‌شک فرهنگ همیاری و همکاری بیشتر و بیشتر در میان ما جا می‌افتد.

پارسا گفت...

من هم ‌خواستم اضافه کنم که اینترنت رسانه‌ای غیرخطی است و نوشته‌ منتشر شده چه بسا یک ماه دیگر و چه بسا حتی چندسال دیگر خوانندگانی بیابد که بر آن حاشیه‌ای بنویسند و مهم نیست اگر بلافاصله فید بک‌اش (واخوردش؟) نیاید!

ارسال یک نظر


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلیه حقوق مطالب ، تصاویر و فایل‌های صوتی منتشر شده در وبلاگ متعلق به نویسندگان آن است و هرگونه استفاده از آن‌ها تنها با اجازه مستقیم نویسنده امکان‌پذیر می‌باشد.